Scandinavie en Sint Petersburg

Treinwinkel.nl

Het werkt echt.

De tickets van de treinreis zijn binnen. Eerst nog even wat bijbetalen, want de prijs is ten opzichte van het vorig jaar verhoogd, maar dat is de inflatie zullen we maar zeggen. Je reserveert een stoel voor een bepaalde datum op een bepaalde plaats in de trein en een ticket voor een persoon. De ticket voor de persoon is voor een langere periode geldig. Je ontvangt dus meerdere tickets, per persoon en per plaats.

Verder is het persoonlijke ticket gesplitst in het traject van Helsinki <> Vainikkala en van Vainikkala <> naar Sint Petersburg. Voor ons deze keer een retourticket.

Nu nog even wachten op het 'uur nul' en dan gaan we van start. Aan de voorbereidingen heeft het niet gelegen. Alles is tijdig beschikbaar en afgesproken. De eerst geplande overnachting in Faxe [Danmark] is nog niet bevestigd, maar dat doen we maar op goed geluk, anders zetten we ergens de tent op. Dit uiteraard in de hoop dat het geen slecht weer is, want ......... wij zijn natuurlijk mooi weer campeerders ha ha. O ja, nog even de link voor de treinwinkel dat is altijd gemakkelijk.

Dat was tie weer voor even ... de rest volgt later

janalkemade@planet.nl

Ik wil op treinvakantie met nog drie vrienden en onze fietsen is dat mogelijk? Hoe kom ik aan informatie?